07/2010–03/2015
Na prodloužení trasy A pražského metra z Dejvické do Nemocnice Motol jsme se vedle instalace technologického vybavení v tunelech a dalších částech podíleli rovněž jako dodavatel stanice Nádraží Veleslavín. Trojlodní stanici o délce 100 metrů jsme jako první v Praze razili Novou rakouskou tunelovací metodou. Nejprve byly vyraženy boční profily včetně betonáže definitivního ostění, následně je propojila největší, střední loď nesená dvěma řadami sloupů. Prostory pro vestibul a podchod pod ulicí Evropská jsou hloubené. Vedle dlažeb, obkladů a dalších povrchů a vybavení zahrnoval projekt rovněž rozsáhlé technologie, od vzduchotechniky přes osvětlení až po napájecí a datovou kabeláž.
Stavba byla nominována na titul v soutěži Stavba roku 2015.
Na prodloužení trasy A pražského metra z Dejvické do Nemocnice Motol jsme se vedle instalace technologického vybavení v tunelech a dalších částech podíleli rovněž jako dodavatel stanice Nádraží Veleslavín. Trojlodní stanici o délce 100 metrů jsme jako první v Praze razili Novou rakouskou tunelovací metodou. Nejprve byly vyraženy boční profily včetně betonáže definitivního ostění, následně je propojila největší, střední loď nesená dvěma řadami sloupů. Prostory pro vestibul a podchod pod ulicí Evropská jsou hloubené. Vedle dlažeb, obkladů a dalších povrchů a vybavení zahrnoval projekt rovněž rozsáhlé technologie, od vzduchotechniky přes osvětlení až po napájecí a datovou kabeláž.
Stavba byla nominována na titul v soutěži Stavba roku 2015.