06/2020–10/2023
Modernizace 16kilometrového úseku I. železničního koridoru mezi Kolínem a Prahou je spolufinancována z evropského programu Blending Call. V celém úseku včetně obou stanic a také zastávek Cerhenice a Tatce, ve kterých jsou budovány nové odbočky, je rekonstruován železniční svršek a zčásti i spodek. Součástí projektu jsou také přejezdy, nástupiště, mosty a propustky, protihlukové stěny, trakční vedení a zabezpečovací zařízení. Největším přínosem stavby bude lépe řízený, rychlejší a plynulejší provoz vlaků. Pracujeme především na úpravách stanice Poříčany, kde kromě kolejí realizujeme rovněž protihlukové stěny a další stavební objekty.
Stavba získala cenu generálního ředitele v soutěži Železniční stavba roku 2022.
Modernizace 16kilometrového úseku I. železničního koridoru mezi Kolínem a Prahou je spolufinancována z evropského programu Blending Call. V celém úseku včetně obou stanic a také zastávek Cerhenice a Tatce, ve kterých jsou budovány nové odbočky, je rekonstruován železniční svršek a zčásti i spodek. Součástí projektu jsou také přejezdy, nástupiště, mosty a propustky, protihlukové stěny, trakční vedení a zabezpečovací zařízení. Největším přínosem stavby bude lépe řízený, rychlejší a plynulejší provoz vlaků. Pracujeme především na úpravách stanice Poříčany, kde kromě kolejí realizujeme rovněž protihlukové stěny a další stavební objekty.
Stavba získala cenu generálního ředitele v soutěži Železniční stavba roku 2022.