Rekonstrukce trati Velim–Poříčany

06/2020–10/2023

Investor:
Správa železnic, s.o.
Projektant:
SUDOP Praha a.s.
Dodavatel:
Subterra a.s. a Swietelsky Rail CZ s.r.o.

Modernizace 16kilometrového úseku I. železničního koridoru mezi Kolínem a Prahou je spolufinancována z evropského programu Blending Call. V celém úseku včetně obou stanic a také zastávek Cerhenice a Tatce, ve kterých jsou budovány nové odbočky, je rekonstruován železniční svršek a zčásti i spodek. Součástí projektu jsou také přejezdy, nástupiště, mosty a propustky, protihlukové stěny, trakční vedení a zabezpečovací zařízení. Největším přínosem stavby bude lépe řízený, rychlejší a plynulejší provoz vlaků. Pracujeme především na úpravách stanice Poříčany, kde kromě kolejí realizujeme rovněž protihlukové stěny a další stavební objekty.

Stavba získala cenu generálního ředitele v soutěži Železniční stavba roku 2022.

Modernizace 16kilometrového úseku I. železničního koridoru mezi Kolínem a Prahou je spolufinancována z evropského programu Blending Call. V celém úseku včetně obou stanic a také zastávek Cerhenice a Tatce, ve kterých jsou budovány nové odbočky, je rekonstruován železniční svršek a zčásti i spodek. Součástí projektu jsou také přejezdy, nástupiště, mosty a propustky, protihlukové stěny, trakční vedení a zabezpečovací zařízení. Největším přínosem stavby bude lépe řízený, rychlejší a plynulejší provoz vlaků. Pracujeme především na úpravách stanice Poříčany, kde kromě kolejí realizujeme rovněž protihlukové stěny a další stavební objekty.

Stavba získala cenu generálního ředitele v soutěži Železniční stavba roku 2022.