Divize 1 a BeMo Tunnelling pokračují ve výstavbě německého tunelu Spitzenberg. Betonáž sekundárního ostění byla zahájena západním tubusem od severního portálu, kde je umístěna mobilní betonárka. Poté byl bednicí komplex přesunut do tubusu východního. Tunel v délce téměř 600 metrů na trase dálnice A44 by měl být zprovozněn v příštím roce.
Subterra pokračuje v rozšiřování sítě spolupracujících škol, které poskytují technické vzdělání. Ve čtvrtek 25. února bylo stvrzeno dlouhodobé partnerství s Vyšší odbornou školou, Střední průmyslovou školou a Jazykovou školou Kutná Hora. Ve škole, která loni oslavila již 150 let od založení, bude Subterra prostřednictvím divize 4 podporovat obor elektro.
Divize 2 bude pracovat na celkové obnově obytného bloku v Praze na Žižkově. Součástí projektu je změna nosné konstrukce, zateplení fasády a střechy nebo výměna oken a zábradlí. Ochoz ve spodních podlažích bude nahrazen bytovými i obchodními prostory. Rekonstrukce, která začne v dubnu, má být hotova za jeden rok.
Od poloviny loňského roku je modernizován16kilometrový úsek I. železničního koridoru za účasti divize 3. Úpravy financované z evropského programu Blending Call se týkají kolejí, drážních technologií, přejezdů nebo nástupišť. Divize 3 pracuje především na rekonstrukci železničního spodku a svršku ve stanici Poříčany.
V zimním středisku Garmisch-Partenkirchen v německých Alpách pokračuje divize 1 a BeMo Tunnelling v ražbách jednotubusového tunelu Kramer, součásti dálnice B23. Z celkové délky tunelu 3,6 kilometru byly v únoru vyraženy již přibližně 2 kilometry. Práce postupují z obou portálů, z jihu je hornina rozpojována trhavinou, ze severu strojně.
Divize 3 zahájila práce na modernizaci železničního uzlu v slovenské Žilině. Rozsáhlý projekt zahrnuje čtyři nádraží, trať v 16kilometrové délce a mnoho dalších objektů. Divize 3 se na realizaci podílí především rekonstrukcí železničního svršku a výstavbou protihlukových stěn. Staveniště bylo převzato v prosinci, modernizace má trvat přibližně čtyři roky.
V úterý 9. února bylo v Žabovřeské ulici v Brně odpáleno zkušební množství trhaviny, která bude použita pro ražbu tramvajového tunelu. Půlkilometrový tubus pod svahem Wilsonova lesa bude součástí dalšího úseku Velkého městského okruhu, přibližně kilometrová komunikace povede podél Svratky. Divize 1 zahájí ražbu v dubnu, celá stavba má být dokončena v roce 2024.
Divize 2 pokračuje v celkové přestavbě střední školy v Praze-Hrdlořezích, jejímž výsledkem bude inteligentní, energeticky soběstačná budova. Inovativní projekt využívá obnovitelné zdroje, pokročilé technologie a šetrné materiály, například speciální dřevěné panely na fasádě. Rekonstrukce by měla být hotova za necelý rok.