Divize 2 uzavřela ve čtvrtek 2. března smlouvu o rekonstrukci a modernizace objektů Arcibiskupského gymnázia a Křesťanského domova mládeže, které se nacházejí na pražských Vinohradech. Obě sousedící, pětipatrové budovy na nároží Korunní a Francouzské ulice budou upraveny stavebně i dispozičně, spolu s některými novými funkcemi dostanou interiéry také modernější podobu.
Ve čtvrtek 2. března se v Dolanech konal křest razicího štítu. Divize 1 bude s pomocí stroje, který dostal jméno Jaromír, v následujícím půlroce budovat 650metrovou kanalizaci pro odvodnění silničního obchvatu Jaroměře. Projekt realizuje Metrostav Infrastructure. Ceremoniálu se účastnil výrobní náměstek divize 1 Pavel Kacíř.
Vybraní žáci Střední průmyslové školy Kutná Hora ve středu 15. února navštívili staveniště pražského metra D na Pankráci. Prohlédli si postup ražby a moderní, automatizované stroje, pro které jsou podstatné rovněž jejich školní obory – elektro a IT. Výstavba prvního úseku nové trasy D Pankrác–Olbrachtova byla slavnostně zahájena loni v dubnu, projekt má být dokončen v roce 2029.
Ve čtvrtek 9. února se na Stavební fakultě Žilinské univerzity v Žilině konal den otevřených dveří, jehož součástí byl rovněž kariérní den. Subterra se studentům představila stánkem a videem s vybranými stavbami, akce ze účastnili zástupci divizí 1 a 3. Kromě oslovování budoucích zaměstnanců je se školou, jejíž sedmdesátiletá historie se pojí zejména s dopravními stavbami, plánována i další spolupráce.
Ve čtvrtek 12. ledna byla v Praze vyhlášena ocenění v loňském ročníku soutěže Železniční stavba roku. Mezi nejlepšími projekty vybrala Správa železnic i dvě stavby, na kterých se podílela divize 3. Cenu pro modernizace železničních stanic a uzlů získala rekonstrukce železniční stanice Přerov, cena generálního ředitele byla udělena rekonstrukci koridorové trati Velim–Poříčany.
Od letošního léta pracuje divize 3 s divizemi 1 a 4 na nové tramvajové trati Divoká Šárka – Dědinská v Praze. Součástí stavby je i přeložka vodovodního přivaděče, kterou v ulici Drnovská realizovala divize 4. Litinové potrubí o průměru 1 200 milimetrů v délce přesahující 150 metrů prošlo tlakovou zkouškou a na počátku prosince byla přeložka zapojena do vodovodní sítě.
V sobotu 10. prosince byl za účasti premiéra a dalších hostů zahájen provoz na zrekonstruované železniční trati Brno-Maloměřice – Adamov. Ceremoniál zahrnoval tři navazující stavby, které byly společně zahájeny loni v říjnu. Na modernizaci devítikilometrového úseku pod vedením divize 3 se opravou čtyř tunelů podílela divize 1. Společnost Subterra zastupoval obchodní ředitel Jiří Tesař.
V sobotu 26. listopadu se v Praze uskutečnil galavečer, kterým se spolek Cesta za snem ohlédl za rokem 2022. Na programu bylo také předávání cen v několika kategoriích. Pohár pro absolutního vítěze Metrostav handy cyklo maratonu za nejlepší naplnění myšlenky závodu získal letos poprvé startující Subterra Cycling Team, který zorganizoval financovaní a výrobu speciálního kola pro jednoho z handicapovaných závodníků a podílí se i na další pomoci.
U příležitosti oficiálního ukončení modernizace a elektrizace regionální trati Uničov–Olomouc pořádala Správa železnic v pátek 2. prosince jízdu slavnostního vlaku z Olomouce do Šternberka. Stavební část 30kilometrového úseku pod vedením divize 3 byla realizována od srpna 2019 do září 2021, trať dostala i evropské zabezpečení ETCS. Společnost Subterra zastupoval obchodní ředitel Jiří Tesař.