Ve středu 12. března se na staveništi v Kněževsi konalo požehnání sošky sv. Barbory a křest razicího štítu Božena. Mikrotuneláž v celkové délce přibližně 320 metrů, kterou pro Metrostav DIZ realizuje divize 1, je součástí posílení dešťové stoky S_L na pražském letišti v Ruzyni. Společnost Subterra na ceremoniálu zastupoval obchodní ředitel Jiří Tesař a ředitel divize 1 David Cyroň.
Ve středu 29. ledna byly ve Fantově budově pražského hlavního nádraží vyhlášeny výsledky soutěže Železniční stavba roku 2024. V kategorii Stavba s jedním z vítězů stala elektrizace 20kilometrové trati Střelice – Zastávka u Brna, kterou od roku 2022 vedla divize 3. Ocenění převzal obchodní ředitel Jiří Tesař a vedoucí projektu Štěpán Budík.
V úterý 28. ledna se na Ministerstvu dopravy ČR konal 12. ročník odborné konference Trendy české a evropské dopravy, k jejímž hlavním partnerům patří i Subterra. V odpoledním bloku zaměřeném na dopravu v Praze a Středočeském kraji vystoupil obchodní ředitel Jiří Tesař a představil postup výstavby nové trasy D metra Pankrác–Olbrachtova, již vede divize 5.
V sobotu 14. prosince se konalo slavnostní ukončení elektrizace jihomoravské železniční trati Střelice – Zastávka u Brna, kterou více než dva roky vedla divize 3. Součástí akce za účasti premiéra Petra Fialy a dalších významných hostů byla jízda zvláštního vlaku z Brna do stanice Zastávka, kde proběhl ceremoniál. Za společnost Subterra stříhal pásku obchodní ředitel Jiří Tesař.
V pátek 13. prosince byl v Praze uveden do provozu nový úsek tramvajové trati do zastávky Pankrác. Tramvajová trať, kterou stavěla divize 1, souvisí s probíhající výstavbu metra D a po dokončení přestupní stanice Pankrác bude prodloužena až na Budějovickou. Slavnostního stříhání pásky se zúčastnili představitelé města a dopravního podniku, společnost Subterra zastupoval generální ředitel Ondřej Fuchs.
V soutěži Stavba roku dopravní a technické infrastruktury 2024 je přihlášeno několik projektů společnosti Subterra. Na webu zároveň probíhá hlasování veřejnosti, v kterém se o vaši podporu ucházejí okružní křižovatky v Kladně, pražská tramvajová trať Divoká Šárka – Dědina, slovenský železniční tunel Milochov a tunel Skärholmen na dálničním obchvatu Stockholmu. Hlasovat můžete kliknutím na název stavby v textu.
V sobotu 19. října se v Praze konalo Shromáždění delegátů ČKAIT, při němž byla vyhlášena Cena inženýrské komory 2023. Čestné uznaní získal dálniční tunel Skärholmen ve Stockholmu, který realizovala dceřiná společnost SBT Sverige. Porota ocenila náročnou stavbu včetně jejího vedení v digitálním prostředí. Cenu převzal manažer projektu Jan Faltýnek, ceremoniálu se zúčastnil také ředitel divize 1 David Cyroň a projektový inženýr Michal Sklenář.
V pátek 11. října byla v hraniční obci Královec slavnostně zahájena stavba předposledního úseku dálnice D11. Úsek z Trutnova na hranici s Polskem v délce 21 kilometrů realizuje dodavatelská společnost pod vedením MI Roads, jejíž členem je také Subterra. Vedle téměř třiceti mostů a tří mimoúrovňových křižovatek budou součástí dálnice i dva dvoutubusové tunely, přibližně půlkilometrové.
Divize 2 uzavřela ve čtvrtek 5. září smlouvu o rekonstrukci Arcibiskupského gymnázia na pražských Vinohradech. Pětipatrová budova v Korunní ulici, která má v suterénu aulu a tělocvičnu, bude konstrukčně a dispozičně upravena a celkově modernizována. Spolu s opětovným zpřístupněním dvora bude vybudován bezbariérový vstup, výtah a venkovní únikové schodiště. Divize 2 bude stavbu realizovat za provozu školy.