11/2016–06/2021
Přestavba více než pětikilometrového úseku III. tranzitního železničního koridoru přináší zvýšení traťové rychlosti na 160 km/h, ale i celkovou rekonstrukci stanice Beroun. Projekt zahrnoval obnovu železničního spodku a svršku, přejezdů, mostů, podchodů a propustků a také úpravu nástupišť včetně zastřešení. Dále bylo modernizováno sdělovací a zabezpečovací zařízení, rekonstruováno trakční vedení a vylepšena elektronická ochrana technologických objektů. Cestující vedle bezbariérového přístupu k vlakům ocení také informační systém a osvětlení, místní obyvatelé pak zejména protihluková opatření. Na projektu, jehož realizace musela být koordinována se silným provozem, jsme se podíleli především rekonstrukcí kolejiště a výstavbou nástupišť.
Přestavba více než pětikilometrového úseku III. tranzitního železničního koridoru přináší zvýšení traťové rychlosti na 160 km/h, ale i celkovou rekonstrukci stanice Beroun. Projekt zahrnoval obnovu železničního spodku a svršku, přejezdů, mostů, podchodů a propustků a také úpravu nástupišť včetně zastřešení. Dále bylo modernizováno sdělovací a zabezpečovací zařízení, rekonstruováno trakční vedení a vylepšena elektronická ochrana technologických objektů. Cestující vedle bezbariérového přístupu k vlakům ocení také informační systém a osvětlení, místní obyvatelé pak zejména protihluková opatření. Na projektu, jehož realizace musela být koordinována se silným provozem, jsme se podíleli především rekonstrukcí kolejiště a výstavbou nástupišť.