10/2021–04/2023
Modernizaci více než devítikilometrového úseku I. železničního koridoru mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Adamov byla realizována pod naším vedením. Stavba ve stísněném prostředí úzkého údolí Svitavy nepřinesla pouze rekonstrukci kolejí, mostů, nástupišť a jiných drážních objektů či technologií, ale rovněž sanaci čtyř Blanenských tunelů, kterou jsme realizovali. Práce zahrnovaly cementové a chemické injektáže horninového masivu, odvodnění, fóliovou hydroizolaci dvou tubusů, sanační stěrky a také opravy portálů a jejich okolí. Modernizace probíhala v celkové výluce společné se dvěma navazujícími stavbami.
Modernizaci více než devítikilometrového úseku I. železničního koridoru mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Adamov byla realizována pod naším vedením. Stavba ve stísněném prostředí úzkého údolí Svitavy nepřinesla pouze rekonstrukci kolejí, mostů, nástupišť a jiných drážních objektů či technologií, ale rovněž sanaci čtyř Blanenských tunelů, kterou jsme realizovali. Práce zahrnovaly cementové a chemické injektáže horninového masivu, odvodnění, fóliovou hydroizolaci dvou tubusů, sanační stěrky a také opravy portálů a jejich okolí. Modernizace probíhala v celkové výluce společné se dvěma navazujícími stavbami.