V pondělí 7. září byl proražen dvoukolejný tunel Milochov, součást modernizované železniční trati Púchov – Považská Teplá. Ceremoniálu na západním portálu se vedle dalších hostů zúčastnil i slovenský ministr dopravy a výstavby Andrej Doležal. Tunel v délce 1 861 metrů, který prochází pod vrchem Stavná, razila divize 1 od roku 2018.
Na zahájení školního roku, 1. září, byla ve Zdicích otevřena nová budova základní školy. Moderní čtyřpodlažní stavba, která je napojena na starší objekt, obsahuje dvacet učeben uspořádaných kolem dvorany. Na realizaci se od roku 2018 podílela divize 2, již na ceremoniálu zastupoval ředitel Petr Kajer.
Divize 3 pracovala v Tišnově na odstranění následků železniční nehody. Ve stanici předcházející týden částečně vykolejil rychlík, kromě samotného vlaku byla poškozena výhybka, zabezpečovací zařízení a trakční vedení. Na opravu kolejí v Tišnově, kde divize 3 také sídlí, byla nasazena nová automatická strojní podbíječka.
Dceřiná společnost SBT Sverige pokračuje v realizaci 4kilometrového dálničního tunelu Skärhlolmen na obchvatu Stockholmu, zahájené v roce 2017. Stavba dospěla 20. července k další prorážce, kterou byly završeny práce na náročném úseku pod jezerem Mälaren. Dvoutubusový tunel má být dokončen v roce 2022.
Karlínský soubor River City Prague doplní energeticky úsporné budovy Mississippi House a Missouri Park, které nabídnou 20 000 metrů čtverečných kanceláří. Divize 4 pro rakouského developera CA Immo dodává topení a chlazení, zdravotnětechnické instalace, vzduchotechniku a stabilní hasicí zařízení.
V Přerově pokračuje přestavba železničního uzlu, v kterém se kříží dvě koridorové tratě a tvoří tzv. triangl. Divize 3 od března pracovala na rekonstrukci 2. koleje v téměř třiapůlkilometrovém úseku mezi Prosenicemi a Přerovem, který byl 15. července uveden do provozu. Následná rekonstrukce 1. koleje potrvá do prosince.
Nově vybudovaná železniční zastávka Dynín byla v pondělí 29. června dějištěm slavnostního ukončení modernizace koridorové trati v jižních Čechách. Stavba, na jejímž čtyřkilometrovém úseku se od června 2018 podílela divize 3, přináší zvýšení rychlosti a zabezpečení ETCS. Na akci promluvit také obchodní ředitel Jiří Tesař.
V úterý 23. června byly oficiálně zahájeny práce na téměř 15kilometrovém úseku středočeské železniční trati. Vedle divize 3, která nasadí své nové stroje, se na rozsáhlé stavbě budou podílet rovněž divize 2 a 4. Ceremoniálu s tradičním poklepem na kolejnici, jenž se konal ve stanici Praha-Horní Počernice, se zúčastnil generální ředitel Ondřej Fuchs.
Na Slovensku pokračuje výstavba dvoukolejného tunelu Milochov, který je součástí modernizované železniční trati Púchov – Považská Teplá. Divize 1 zahájila komplikovanou ražbu před třemi lety a z tubusu délky 1 861 metrů nyní zbývá přibližně 200 metrů, prorážka je plánována na závěr letošního srpna. Ražba únikové štoly byla dokončena v červnu.