Divize 3 pracovala v Tišnově na odstranění následků železniční nehody. Ve stanici předcházející týden částečně vykolejil rychlík, kromě samotného vlaku byla poškozena výhybka, zabezpečovací zařízení a trakční vedení. Na opravu kolejí v Tišnově, kde divize 3 také sídlí, byla nasazena nová automatická strojní podbíječka.
Dceřiná společnost SBT Sverige pokračuje v realizaci 4kilometrového dálničního tunelu Skärhlolmen na obchvatu Stockholmu, zahájené v roce 2017. Stavba dospěla 20. července k další prorážce, kterou byly završeny práce na náročném úseku pod jezerem Mälaren. Dvoutubusový tunel má být dokončen v roce 2022.
Karlínský soubor River City Prague doplní energeticky úsporné budovy Mississippi House a Missouri Park, které nabídnou 20 000 metrů čtverečných kanceláří. Divize 4 pro rakouského developera CA Immo dodává topení a chlazení, zdravotnětechnické instalace, vzduchotechniku a stabilní hasicí zařízení.
V Přerově pokračuje přestavba železničního uzlu, v kterém se kříží dvě koridorové tratě a tvoří tzv. triangl. Divize 3 od března pracovala na rekonstrukci 2. koleje v téměř třiapůlkilometrovém úseku mezi Prosenicemi a Přerovem, který byl 15. července uveden do provozu. Následná rekonstrukce 1. koleje potrvá do prosince.
Nově vybudovaná železniční zastávka Dynín byla v pondělí 29. června dějištěm slavnostního ukončení modernizace koridorové trati v jižních Čechách. Stavba, na jejímž čtyřkilometrovém úseku se od června 2018 podílela divize 3, přináší zvýšení rychlosti a zabezpečení ETCS. Na akci promluvit také obchodní ředitel Jiří Tesař.
V úterý 23. června byly oficiálně zahájeny práce na téměř 15kilometrovém úseku středočeské železniční trati. Vedle divize 3, která nasadí své nové stroje, se na rozsáhlé stavbě budou podílet rovněž divize 2 a 4. Ceremoniálu s tradičním poklepem na kolejnici, jenž se konal ve stanici Praha-Horní Počernice, se zúčastnil generální ředitel Ondřej Fuchs.
Na Slovensku pokračuje výstavba dvoukolejného tunelu Milochov, který je součástí modernizované železniční trati Púchov – Považská Teplá. Divize 1 zahájila komplikovanou ražbu před třemi lety a z tubusu délky 1 861 metrů nyní zbývá přibližně 200 metrů, prorážka je plánována na závěr letošního srpna. Ražba únikové štoly byla dokončena v červnu.
Od loňského září se divize 3 podílí na modernizaci a elektrizaci sedmikilometrové jihomoravské regionální trati, jež odbočuje z hlavní trasy Brno–Břeclav. Vedle nových drážních technologií zahrnuje projekt rekonstrukci železničního spodku a svršku i obou stanic. Stavba má být dokončena letos v létě.
Divize 2 opraví budovu restaurace Bohemia na pražském Výstavišti. Stavba v novorenesančním stylu, dnes památkově chráněná, byla postavena pro Jubilejní zemskou výstavu v roce 1891. Rekonstrukce, která začne v červnu, má být hotova za jeden rok.