Tradiční programová konference společnosti Subterra se uskutečnila v úterý 15. dubna v multifunkčím sálu DOX+ v Praze. Na prezentace generálního ředitele Ondřeje Fuchse a ekonomického ředitele Pavla Zykána navázalo představení čtyř vybraných projektů. V závěru konference byli oceněni nejlepší zaměstnanci. Osobností roku 2024 se stal dlouholetý kancléř generálního ředitele a tiskový mluvčí Vladislav Beneš.
Ve čtvrtek 27. března hostilo pražské O2 Universum 28. ročník Konference Železnice. Odborné setkání, jehož se zúčastnilo více než 450 hostů, zahájil ministr dopravy Martin Kupka. Štěpán Budík prezentoval elektrizaci trati Střelice – Zastávka u Brna, již vedla divize 3. Subterra se řadí k hlavním partnerům konference.
Ve středu 19. března se konal ceremoniál na stavbě německého tunelu Holstein, který zahrnoval tradiční požehnání a osazení soch svaté Barbory. Dva tubusy v délce 1,6 kilometru na dálnici A44 ve spolkové zemi Hesensko realizuje divize 1 se sesterskou společností BeMo Tunnelling. Společnost Subterra zastupovali ředitel pro zahraniční podnikání Miroslav Zobaník a ředitel divize 1 David Cyroň.
Ve středu 12. března se na staveništi v Kněževsi konalo požehnání sošky sv. Barbory a křest razicího štítu Božena. Mikrotuneláž v celkové délce přibližně 320 metrů, kterou pro Metrostav DIZ realizuje divize 1, je součástí posílení dešťové stoky S_L na pražském letišti v Ruzyni. Společnost Subterra na ceremoniálu zastupoval obchodní ředitel Jiří Tesař a ředitel divize 1 David Cyroň.
Ve středu 29. ledna byly ve Fantově budově pražského hlavního nádraží vyhlášeny výsledky soutěže Železniční stavba roku 2024. V kategorii Stavba s jedním z vítězů stala elektrizace 20kilometrové trati Střelice – Zastávka u Brna, kterou od roku 2022 vedla divize 3. Ocenění převzal obchodní ředitel Jiří Tesař a vedoucí projektu Štěpán Budík.
V úterý 28. ledna se na Ministerstvu dopravy ČR konal 12. ročník odborné konference Trendy české a evropské dopravy, k jejímž hlavním partnerům patří i Subterra. V odpoledním bloku zaměřeném na dopravu v Praze a Středočeském kraji vystoupil obchodní ředitel Jiří Tesař a představil postup výstavby nové trasy D metra Pankrác–Olbrachtova, již vede divize 5.
V sobotu 14. prosince se konalo slavnostní ukončení elektrizace jihomoravské železniční trati Střelice – Zastávka u Brna, kterou více než dva roky vedla divize 3. Součástí akce za účasti premiéra Petra Fialy a dalších významných hostů byla jízda zvláštního vlaku z Brna do stanice Zastávka, kde proběhl ceremoniál. Za společnost Subterra stříhal pásku obchodní ředitel Jiří Tesař.
V pátek 13. prosince byl v Praze uveden do provozu nový úsek tramvajové trati do zastávky Pankrác. Tramvajová trať, kterou stavěla divize 1, souvisí s probíhající výstavbu metra D a po dokončení přestupní stanice Pankrác bude prodloužena až na Budějovickou. Slavnostního stříhání pásky se zúčastnili představitelé města a dopravního podniku, společnost Subterra zastupoval generální ředitel Ondřej Fuchs.
V soutěži Stavba roku dopravní a technické infrastruktury 2024 je přihlášeno několik projektů společnosti Subterra. Na webu zároveň probíhá hlasování veřejnosti, v kterém se o vaši podporu ucházejí okružní křižovatky v Kladně, pražská tramvajová trať Divoká Šárka – Dědina, slovenský železniční tunel Milochov a tunel Skärholmen na dálničním obchvatu Stockholmu. Hlasovat můžete kliknutím na název stavby v textu.