V pátek 28. dubna projela tunelem Žabovřeská v Brně první tramvaj s hosty, po slavnostním otevření si dokončenou stavbu mohla prohlédnou také veřejnost. Pravidelný provoz byl zahájen v pondělí 1. května. Tunel s délkou 500 metrů dva roky budovala divize 1, technologické vybavení zajišťovala divize 4. Stavba této části Velkého městského okruhu pokračuje, v srpnu budou zprovozněny první dva pruhy přiléhající silnice.
V pátek 14. dubna byla slavnostně ukončena rekonstrukce železniční trati Brno-Maloměřice – Adamov, ceremoniál zahrnoval také navazující úsek. Práce na více než devítikilometrové trati byly zahájeny v říjnu 2021 pod vedením divize 3, rekonstrukcí čtyř tunelů se na stavbě podílela rovněž divize 1. Provoz byl zahájen loni v prosinci. Za společnost Subterra stříhal pásku obchodní ředitel Jiří Tesař.
V úterý 4. dubna se konala každoroční programová konference společnosti Subterra. V prostorách pražského centra DOX+ nejprve promluvil generální ředitel Ondřej Fuchs, poté představil výsledky společnosti ekonomický ředitel Pavel Zykán. Na programu dále byly prezentace vybraných projektů a konferenci tradičně uzavřelo ocenění nejlepších zaměstnanců za minulý rok.
Koncem března převzal provoz železniční mechanizace dvě nová dvoucestná rýpadla Liebherr A 922 Rail, čímž se počet těchto strojů zvýšil na dvanáct. Dvoucestná rýpadla mají při realizaci kolejových staveb široké uplatnění, díky adaptérům mohou například přemísťovat pražce nebo zametat štěrk. Nové stroje byly okamžitě nasazeny na rozpracovaných projektech.
Divize 2 uzavřela ve čtvrtek 2. března smlouvu o rekonstrukci a modernizace objektů Arcibiskupského gymnázia a Křesťanského domova mládeže, které se nacházejí na pražských Vinohradech. Obě sousedící, pětipatrové budovy na nároží Korunní a Francouzské ulice budou upraveny stavebně i dispozičně, spolu s některými novými funkcemi dostanou interiéry také modernější podobu.
Ve čtvrtek 2. března se v Dolanech konal křest razicího štítu. Divize 1 bude s pomocí stroje, který dostal jméno Jaromír, v následujícím půlroce budovat 650metrovou kanalizaci pro odvodnění silničního obchvatu Jaroměře. Projekt realizuje Metrostav Infrastructure. Ceremoniálu se účastnil výrobní náměstek divize 1 Pavel Kacíř.
Vybraní žáci Střední průmyslové školy Kutná Hora ve středu 15. února navštívili staveniště pražského metra D na Pankráci. Prohlédli si postup ražby a moderní, automatizované stroje, pro které jsou podstatné rovněž jejich školní obory – elektro a IT. Výstavba prvního úseku nové trasy D Pankrác–Olbrachtova byla slavnostně zahájena loni v dubnu, projekt má být dokončen v roce 2029.
Ve čtvrtek 9. února se na Stavební fakultě Žilinské univerzity v Žilině konal den otevřených dveří, jehož součástí byl rovněž kariérní den. Subterra se studentům představila stánkem a videem s vybranými stavbami, akce ze účastnili zástupci divizí 1 a 3. Kromě oslovování budoucích zaměstnanců je se školou, jejíž sedmdesátiletá historie se pojí zejména s dopravními stavbami, plánována i další spolupráce.
Ve čtvrtek 12. ledna byla v Praze vyhlášena ocenění v loňském ročníku soutěže Železniční stavba roku. Mezi nejlepšími projekty vybrala Správa železnic i dvě stavby, na kterých se podílela divize 3. Cenu pro modernizace železničních stanic a uzlů získala rekonstrukce železniční stanice Přerov, cena generálního ředitele byla udělena rekonstrukci koridorové trati Velim–Poříčany.