Výstavba tunelu Kramer v německých Alpách, součásti obchvatu Garmisch-Partenkirchenu, byla 7. února slavnostně zahájena. Před severním portálem se setkali politici včetně spolkového ministra dopravy, zástupci investora a také dodavatelů, společností Subterra a BeMo Tunnelling. Po projevech následovalo tradiční vysvěcení sošky sv. Barbory a první odpal.
Další část přestavby významného železničního uzlu byla v Přerově oficiálně zahájena 28. ledna. Na třech úsecích koridorových tratí tvořících tzv. triangl pracuje společnost Přerov, jejíž součástí je také Subterra. Ceremoniálu se zúčastnili zástupci Správy železnic a dodavatelů, na stříbrnou kolejnici poklepal i obchodní ředitel Jiří Tesař.
Výstavba tunelu Spitzenberg na trase německé dálnice A44, na níž divize 1 a BeMo Tunnelling pracují od roku 2017, dospěla v polovině ledna k slavnostní prorážce západního tubusu. Prorážka tubusu východního je plánována na březen, definitivní obezdívka včetně hydroizolace má být dokončena závěrem letošního roku.
Divize 3 se bude až do roku 2024 podílet na úpravách téměř 15kilometrového úseku na dvoukolejné trati mezi Lysou nad Labem a Prahou. Součástí projektu je rekonstrukce pražských stanic Horní Počernice a Vysočany, výstavba zastávky Rajská zahrada a také obnova části jednokolejné trati z Prahy do Turnova.
Divize 1 a sesterská společnost BeMo Tunnelling realizují tunel Kramer, který vytvoří hlavní část obchvatu alpského střediska Garmisch-Partenkirchen. Tubus o délce 3 609 metrů povede podél stávající průzkumné štoly, jež bude upravena na únikovou. Tunel i navazující komunikace mají být dokončeny v roce 2023.
Na stavbě německého dálničního tunelu Spitzenberg se 4. prosince konal ceremoniál na počest svaté Barbory, patronky pracovníků v podzemí. Slavnosti na čelbě tubusu se zúčastnili zástupci investora, přilehlé obce a také dodavatelů, divize 1 a BeMo Tunnelling. K prorážce tunelu na trase dálnice A44 zbývá pouze 50 metrů.
V pátek 8. listopadu se ve stanici Kácov na trase známého Posázavského pacifiku konal ceremoniál, kterým byla otevřena nádražní budova po celkové rekonstrukci. Stavbu přinášející modernější prostory pro cestující i pro zaměstnance zajišťovala divize 2, jejíž ředitel Petr Kajer se symbolického stříhání pásky účastnil.
V pražské Betlémské kapli byly 21. října vyhlášeny výsledky letošní soutěže Stavba roku. Jeden ze šesti titulů získal obytný soubor Corso Řevnice realizovaný divizí 2. Uspěly i další projekty, na kterých jsme se podíleli. Kolektor Hlávkův most obdržel cenu ČKAIT, modernizace trati Rokycany–Plzeň cenu SFDI.
První říjnovou sobotu si duchcovská GSPŠ připomněla stoleté výročí své existence. Se školou nabízející čtyři průmyslové obory dlouhodobě spolupracujeme, proto jsme oslavy zahrnující průvod městem a křest publikace podpořili.