Od loňského září se divize 3 podílí na modernizaci a elektrizaci sedmikilometrové jihomoravské regionální trati, jež odbočuje z hlavní trasy Brno–Břeclav. Vedle nových drážních technologií zahrnuje projekt rekonstrukci železničního spodku a svršku i obou stanic. Stavba má být dokončena letos v létě.
Divize 2 opraví budovu restaurace Bohemia na pražském Výstavišti. Stavba v novorenesančním stylu, dnes památkově chráněná, byla postavena pro Jubilejní zemskou výstavu v roce 1891. Rekonstrukce, která začne v červnu, má být hotova za jeden rok.
Dceřiná společnost SBT Sverige podepsala 27. dubna smlouvu na rozšíření modré linky metra na předměstí Stockholmu. Projekt Järfälla zahrnuje výstavbu čtyřkilometrového úseku včetně ražených stanic Barkabystaden a Barkarby. Stavba má začít letos v červnu a skončit v roce 2023.
Divize 2 pracuje na třech nových zakázkách. Revitalizace koupaliště Lhotka v Praze přinese návštěvníkům větší komfort. V hlavním městě se nachází rovněž budova Státní tiskárny cenin z roku 1928, jež dostane novou střechu. Třetí stavbou je rozšíření veslařského klubu v Brandýse nad Labem o loděnici a garáže.
Po dokončení přístupového tunelu Veddesta získala dceřiná společnost SBT Sverige tři další zakázky v rámci rozšiřování metra ve Stockholmu. Pro prodloužení modré linky bude razit přístupový tunel Sundstabacken a pracovní tunel Hammarby, pro výstavbu žluté linky přístupový tunel Hagastaden.
Na konci února začaly v stanici Beroun poprvé společně pracovat nové železniční stroje dodané společností Plasser & Theurer, automatická podbíječka 09-4×4/4S Dynamic a šterkový pluh USP 2000 C2. Nasazení moderní mechanizace předcházela intenzivní příprava strojníků v Linzi, posádka štěrkového pluhu poprvé pracovala již loni v Přerově.
Od loňského září pracuje divize 2 na celkové rekonstrukci střední školy v Praze-Hrdlořezích, která třípodlažní objekt promění v inteligentní a energeticky soběstačný. Inovativní a v Česku jedinečný projekt využívá moderní technologie, obnovitelné zdroje a ekologicky šetrné materiály. Modernizace bude dokončena v roce 2021.
Zástupci investora, projektanta, dodavatele a místních politiků z Prahy 6 a Prahy 13 sfárali 11. února do průzkumné štoly Šárka, která se nachází na trase budoucího silničního tunelu Radlice. Přítomní se nejprve seznámili s technickými parametry projektu a poté si prošli více než kilometrovou štolu, již v letech 2014–2018 razila divize 1.
Výstavba tunelu Kramer v německých Alpách, součásti obchvatu Garmisch-Partenkirchenu, byla 7. února slavnostně zahájena. Před severním portálem se setkali politici včetně spolkového ministra dopravy, zástupci investora a také dodavatelů, společností Subterra a BeMo Tunnelling. Po projevech následovalo tradiční vysvěcení sošky sv. Barbory a první odpal.