Dceřiná společnost SBT Sverige podepsala 27. dubna smlouvu na rozšíření modré linky metra na předměstí Stockholmu. Projekt Järfälla zahrnuje výstavbu čtyřkilometrového úseku včetně ražených stanic Barkabystaden a Barkarby. Stavba má začít letos v červnu a skončit v roce 2023.
Divize 2 pracuje na třech nových zakázkách. Revitalizace koupaliště Lhotka v Praze přinese návštěvníkům větší komfort. V hlavním městě se nachází rovněž budova Státní tiskárny cenin z roku 1928, jež dostane novou střechu. Třetí stavbou je rozšíření veslařského klubu v Brandýse nad Labem o loděnici a garáže.
Po dokončení přístupového tunelu Veddesta získala dceřiná společnost SBT Sverige tři další zakázky v rámci rozšiřování metra ve Stockholmu. Pro prodloužení modré linky bude razit přístupový tunel Sundstabacken a pracovní tunel Hammarby, pro výstavbu žluté linky přístupový tunel Hagastaden.
Na konci února začaly v stanici Beroun poprvé společně pracovat nové železniční stroje dodané společností Plasser & Theurer, automatická podbíječka 09-4×4/4S Dynamic a šterkový pluh USP 2000 C2. Nasazení moderní mechanizace předcházela intenzivní příprava strojníků v Linzi, posádka štěrkového pluhu poprvé pracovala již loni v Přerově.
Od loňského září pracuje divize 2 na celkové rekonstrukci střední školy v Praze-Hrdlořezích, která třípodlažní objekt promění v inteligentní a energeticky soběstačný. Inovativní a v Česku jedinečný projekt využívá moderní technologie, obnovitelné zdroje a ekologicky šetrné materiály. Modernizace bude dokončena v roce 2021.
Zástupci investora, projektanta, dodavatele a místních politiků z Prahy 6 a Prahy 13 sfárali 11. února do průzkumné štoly Šárka, která se nachází na trase budoucího silničního tunelu Radlice. Přítomní se nejprve seznámili s technickými parametry projektu a poté si prošli více než kilometrovou štolu, již v letech 2014–2018 razila divize 1.
Výstavba tunelu Kramer v německých Alpách, součásti obchvatu Garmisch-Partenkirchenu, byla 7. února slavnostně zahájena. Před severním portálem se setkali politici včetně spolkového ministra dopravy, zástupci investora a také dodavatelů, společností Subterra a BeMo Tunnelling. Po projevech následovalo tradiční vysvěcení sošky sv. Barbory a první odpal.
Další část přestavby významného železničního uzlu byla v Přerově oficiálně zahájena 28. ledna. Na třech úsecích koridorových tratí tvořících tzv. triangl pracuje společnost Přerov, jejíž součástí je také Subterra. Ceremoniálu se zúčastnili zástupci Správy železnic a dodavatelů, na stříbrnou kolejnici poklepal i obchodní ředitel Jiří Tesař.
Výstavba tunelu Spitzenberg na trase německé dálnice A44, na níž divize 1 a BeMo Tunnelling pracují od roku 2017, dospěla v polovině ledna k slavnostní prorážce západního tubusu. Prorážka tubusu východního je plánována na březen, definitivní obezdívka včetně hydroizolace má být dokončena závěrem letošního roku.