V sobotu 19. října se v Praze konalo Shromáždění delegátů ČKAIT, při němž byla vyhlášena Cena inženýrské komory 2023. Čestné uznaní získal dálniční tunel Skärholmen ve Stockholmu, který realizovala dceřiná společnost SBT Sverige. Porota ocenila náročnou stavbu včetně jejího vedení v digitálním prostředí. Cenu převzal manažer projektu Jan Faltýnek, ceremoniálu se zúčastnil také ředitel divize 1 David Cyroň a projektový inženýr Michal Sklenář.
V pátek 11. října byla v hraniční obci Královec slavnostně zahájena stavba předposledního úseku dálnice D11. Úsek z Trutnova na hranici s Polskem v délce 21 kilometrů realizuje dodavatelská společnost pod vedením MI Roads, jejíž členem je také Subterra. Vedle téměř třiceti mostů a tří mimoúrovňových křižovatek budou součástí dálnice i dva dvoutubusové tunely, přibližně půlkilometrové.
Divize 2 uzavřela ve čtvrtek 5. září smlouvu o rekonstrukci Arcibiskupského gymnázia na pražských Vinohradech. Pětipatrová budova v Korunní ulici, která má v suterénu aulu a tělocvičnu, bude konstrukčně a dispozičně upravena a celkově modernizována. Spolu s opětovným zpřístupněním dvora bude vybudován bezbariérový vstup, výtah a venkovní únikové schodiště. Divize 2 bude stavbu realizovat za provozu školy.
Ve středu 4. září podepsala divize 2 smlouvu o realizaci polyfunkčního objektu v ulici Reinerova v pražských Řepích. Budova na svažitém pozemku, již navrhl ateliér Daďa architekti, bude mít dvě podzemní a čtyři nadzemní podlaží. Objekt bude obsahovat služební byty, parkování, komerční prostory a kanceláře včetně zázemí se střešní terasou. Konstrukce bude železobetonová, fasáda z perforovaného lakovaného plechu.
V sobotu 3. srpna byl na pražské Štvanici ukončen letošní Metrostav handy cyklo maraton, pětidenní benefiční závod pořádaný spolkem Cesta za snem. Osmičlenný tým Subterra dokončil 2 222 kilometrů dlouhou trasu okolo Česka již o den dříve a za loňským vítězstvím zaostal o jedinou příčku. Druhý zástupce společnosti, Subterra Cycling Team, obsadil sedmé místo, čím zopakoval výsledek z minulého roku.
Ve středu 31. července uzavřeli zástupci divize 2 smlouvu o přestavbě objektu v Sudoměřské ulici na pražském Žižkově na bytový dům. Polyfunkční budova z 80. let bude odstrojena až na betonový skelet, součástí těchto prací je i odstranění azbestu obsaženém ve fasádních panelech. Kromě nového dispozičního uspořádání dostane dům balkony, atiky, výtahy a další prvky. V parteru budou obchodní prostory. Stavba je plánována na 22 měsíců.
V úterý 25. června se ve Fantově sále hlavního nádraží v Praze konal galavečer soutěže Česká dopravní stavba & technologie roku 2023. Titul a rovněž cenu časopisu Silnice železnice získala tramvajová trať Divoká Šárka – Dědina, na jejíž výstavbě se podílely divize 3, 1 a 4. Ocenění převzal obchodní ředitel Jiří Tesař a vedoucí projektu Pavel Zelina. Součástí večera bylo vyhodnocení nejlepších vysokoškolských prací, cenu společnosti Subterra obdržel Karel Síbrt z Fakulty dopravní ČVUT.
Ve středu 29. května se v Dvořákově síni Rudolfina konal tradiční partnerský koncert Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, který Subterra podporuje více než třicet let. Symfonický orchestr Hl. m. Prahy řídil Tomáš Brauner, sóla hrála německá houslistka Carolin Widmann. Po koncertu se konalo společenské setkání.
Ve středu 21. května se v Praze na Černém Mostě konalo slavnostní zahájení stavby servisního centra pro společnost Emil Frey. Hala, kterou od letošního roku realizuje divize 2, je určena pro dílny, lakovny a showroom s prodejem ojetých vozů, součástí stavby jsou rovněž trafostanice, myčka, parkoviště a sadové úpravy. Společnost Subterra při ceremoniálu zastupoval generální ředitel Ondřej Fuchs, obchodní ředitel Jiří Tesař a ředitel divize 2 Petr Kajer.