Divize 4 se bude podílet na obnově osvětlení a silových rozvodů na trase A pražského metra, v úseku mezi stanicemi Náměstí Míru a Želivského. Zakázka zahrnuje rovněž dopracování projektové dokumentace na výzvu investora, Dopravního podniku hlavního města Prahy. Celková doba realizace projektu je téměř dva roky.
Ve středu 10. března byly zahájeny ražby pro revitalizaci vodovodní shybky pod Labem v Obříství, na nichž se podílí divize 1. Mikrotunelovací stroj o průměru 1,3 metru byl spuštěn a osazen do startovací jámy na pravém břehu. Prostor mezi chráničkami a potrubím vyplní minerální směs, délka každého ze dvou ramen vodovodu dosáhne téměř 142 metrů.
Divize 2 pokračuje v celkové obnově barokního Clam-Gallasova paláce na Mariánském náměstí v Praze. Po dokončení hrubých prací a sanací jsou restaurovány stropní a nástěnné malby i další umělecké a stavební prvky. Projekt má být dokončen v roce 2022, poté se palác otevře veřejnosti a bude sloužit expozicím a kulturním akcím.
Další vzdělávací institucí, s níž Subterra uzavřela smlouvu o dlouhodobém partnerství, se stala Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola Kladno. Předmětem spolupráce bude obor elektro, divize 4 nabídne žákům své znalosti formou odborných praxí, stáží či brigád a také přednášek a exkurzí.
Divize 1 a BeMo Tunnelling pokračují ve výstavbě německého tunelu Spitzenberg. Betonáž sekundárního ostění byla zahájena západním tubusem od severního portálu, kde je umístěna mobilní betonárka. Poté byl bednicí komplex přesunut do tubusu východního. Tunel v délce téměř 600 metrů na trase dálnice A44 by měl být zprovozněn v příštím roce.
Subterra pokračuje v rozšiřování sítě spolupracujících škol, které poskytují technické vzdělání. Ve čtvrtek 25. února bylo stvrzeno dlouhodobé partnerství s Vyšší odbornou školou, Střední průmyslovou školou a Jazykovou školou Kutná Hora. Ve škole, která loni oslavila již 150 let od založení, bude Subterra prostřednictvím divize 4 podporovat obor elektro.
Divize 2 bude pracovat na celkové obnově obytného bloku v Praze na Žižkově. Součástí projektu je změna nosné konstrukce, zateplení fasády a střechy nebo výměna oken a zábradlí. Ochoz ve spodních podlažích bude nahrazen bytovými i obchodními prostory. Rekonstrukce, která začne v dubnu, má být hotova za jeden rok.
Od poloviny loňského roku je modernizován16kilometrový úsek I. železničního koridoru za účasti divize 3. Úpravy financované z evropského programu Blending Call se týkají kolejí, drážních technologií, přejezdů nebo nástupišť. Divize 3 pracuje především na rekonstrukci železničního spodku a svršku ve stanici Poříčany.
V zimním středisku Garmisch-Partenkirchen v německých Alpách pokračuje divize 1 a BeMo Tunnelling v ražbách jednotubusového tunelu Kramer, součásti dálnice B23. Z celkové délky tunelu 3,6 kilometru byly v únoru vyraženy již přibližně 2 kilometry. Práce postupují z obou portálů, z jihu je hornina rozpojována trhavinou, ze severu strojně.