Na stavbu tramvajového tunelu Žabovřeská, který od počátku května razí divize 1, byla ve čtvrtek 10. června dle tradice slavnostně osazena soška svaté Barbory, patronky pracovníků v podzemí. Litinovou podobu světice požehnal v brněnské katedrále biskup Vojtěch Cikrle, poté ji pracovníci divize 1 umístili do schránky na severním portálu.
Divize 4 se podílí na postupné obnově technologického vybavení dvanácti stanic pražského metra. Rekonstruována jsou vzduchotechnická zařízení a elektroinstalace, technologie jsou nahrazovány a upravovány dle soudobých požadavků. Práce probíhají vždy ve třech stanicích současně, projekt má být dokončen na podzim 2022.
Od loňského února se divize 2 podílí na výstavbě nové budovy archivu v Lounech. V současnosti je dokončována montáž prefabrikované fasády a také terénní úpravy. V interiéru jsou realizovány podlahy, stěny a stropy, zároveň jsou instalovány technologie – elektro, topení a chlazení, vzduchotechnika a stabilní hasicí zařízení.
Subterra rozšířila své strojní vybavení a na jaře pořídila tahač Volvo FH16 650 8×4 s hydraulickým nakládacím jeřábem Fassi F275 eDynamic, jejž doplňuje roztažitelný čtyřosý návěs Meusburger. Souprava slouží pro převoz železniční mechanizace nebo materiálu, naposledy byla využita při rekonstrukci stanice Poříčany.
Při výstavbě dálničního tunelu Skärholmen ve Stockhlomu realizuje dceřiná společnost SBT Sverige sekundární ostění. U ražby skandinávskou metodou se ostění skládá z membrány a stříkaného betonu, resp. z prefabrikovaných stěnových elementů. Membránu i prefabrikáty nesou statisíce kotev, které jsou ručně instalovány do vrtů.
Divize 4 buduje v pražské části Suchdol kanalizaci, která odvede splašky do Ústřední čistírny odpadních vod. Stoka v ulici Kamýcká, která dosáhne délky přibližně 550 metrů, je realizována převážně bezvýkopovou metodou, potrubí je raženo v hloubce přesahující sedm metrů. Stavba má být dokončena letos v září.
Dceřiná společnost Subterra – Raab dokončila další část rychlostní silnice M85 na severozápadě Maďarska, která tvoří obchvat města Šoproň nedaleko rakouských hranic. Nejsložitější částí této etapy IV je dopravní uzel Balf. Subterra – Raab se podílí rovněž na V. etapě, jež má být dostavěna v roce 2024.
Divize 3 se podílí na rozsáhlé modernizaci železničního uzlu Žilina na Slovensku, jejíž součástí je přestavba čtyř nádraží a 16kilometrové trati. V současnosti divize 3 buduje protihlukové stěny a zároveň pracuje na rekonstrukci kolejí. Staveniště bylo převzato loni v prosinci, modernizace celkem zabere čtyři roky.
Divize 3 se podílí na modernizaci 16kilometrového úseku železniční trati mezi Kolínem a Prahou, zejména na kolejích ve stanici Poříčany. Nyní divize 3 pracuje na liché kolejové skupině, při rekonstrukci železničního spodku a svršku nasazuje dvoucestné bagry, pokladače pražců, automatickou podbíječku a další mechanizaci.