Subterra rozšířila své strojní vybavení a na jaře pořídila tahač Volvo FH16 650 8×4 s hydraulickým nakládacím jeřábem Fassi F275 eDynamic, jejž doplňuje roztažitelný čtyřosý návěs Meusburger. Souprava slouží pro převoz železniční mechanizace nebo materiálu, naposledy byla využita při rekonstrukci stanice Poříčany.
Při výstavbě dálničního tunelu Skärholmen ve Stockhlomu realizuje dceřiná společnost SBT Sverige sekundární ostění. U ražby skandinávskou metodou se ostění skládá z membrány a stříkaného betonu, resp. z prefabrikovaných stěnových elementů. Membránu i prefabrikáty nesou statisíce kotev, které jsou ručně instalovány do vrtů.
Divize 4 buduje v pražské části Suchdol kanalizaci, která odvede splašky do Ústřední čistírny odpadních vod. Stoka v ulici Kamýcká, která dosáhne délky přibližně 550 metrů, je realizována převážně bezvýkopovou metodou, potrubí je raženo v hloubce přesahující sedm metrů. Stavba má být dokončena letos v září.
Dceřiná společnost Subterra – Raab dokončila další část rychlostní silnice M85 na severozápadě Maďarska, která tvoří obchvat města Šoproň nedaleko rakouských hranic. Nejsložitější částí této etapy IV je dopravní uzel Balf. Subterra – Raab se podílí rovněž na V. etapě, jež má být dostavěna v roce 2024.
Divize 3 se podílí na rozsáhlé modernizaci železničního uzlu Žilina na Slovensku, jejíž součástí je přestavba čtyř nádraží a 16kilometrové trati. V současnosti divize 3 buduje protihlukové stěny a zároveň pracuje na rekonstrukci kolejí. Staveniště bylo převzato loni v prosinci, modernizace celkem zabere čtyři roky.
Divize 3 se podílí na modernizaci 16kilometrového úseku železniční trati mezi Kolínem a Prahou, zejména na kolejích ve stanici Poříčany. Nyní divize 3 pracuje na liché kolejové skupině, při rekonstrukci železničního spodku a svršku nasazuje dvoucestné bagry, pokladače pražců, automatickou podbíječku a další mechanizaci.
V pondělí 3. května se v Brně uskutečnil první ostrý odpal pro tramvajový tunel Žabovřeská, který bude součástí dalšího úseku Velkého městského okruhu. Oficiální akce se zúčastnili zástupci investora i dodavatelů. Půlkilometrový jednotubusový tunel pod svahem Wilsonova lesa realizuje divize 1, ražená část bude měřit 335 metrů.
Divize 1 od dubna pracuje pro švédskou dceřinou společnost SBT Sverige na betonážích sekundárního ostění dálničního tunelu Skärholmen v komplikovaném úseku pod jezerem Mälaren. Dva 40metrové tubusy budou mít betonové konstrukce v tloušťce až 4,5 metru, betonáž je dělena na stěny a klenbu. Tunel na obchvatu Stockholmu má být dokončen v příštím roce.
Na dvoukolejném železničním tunelu Milochov, který se nachází na slovenské železniční trati Púchov – Považská Teplá, pokračují práce. Divize 1 pracuje na obou portálech, na západním realizuje přesypávanou část tunelu a gabionové stěny, na východním byla dobetonována čelní stěna. Celková délka tunelu Milochov je 1 861 metrů.