V pondělí 24. ledna byla oficiálně předána nová budova státního okresního archivu v Lounech. Na stavbě, která byla zahájena v únoru 2020 se podílely divize 2 a 4. Kromě depozitáře obsahuje moderní budova také restaurátorské pracoviště, badatelský sál a administrativní část. Instituce již zahájila stěhování archivu z historických prostor v centru města.
Dálniční tunel Herrschaftsbuck na jihu Německa byl v prosinci uveden do provozu. Dvoutubusový tunel v délce 480 metrů razily divize 1 a BeMo Tunnelling od července 2017, stavební část byla dokončena v polovině roku 2020.Tunel se nachází na trase dálnice A98 nedaleko hranic se Švýcarskem.
Železničním tunelem Milochov na 16kilometrové slovenské trati Púchov – Považská Teplá projel ve středu 15. prosince první vlak. Dvoukolejný tubus v délce 1 861 metrů včetně 260metrové únikové štoly realizovala divize 1, komplikované ražby byly zahájeny před čtyřmi lety. Osvětlení tunelu dodávala divize 4, celou zakázku koordinovala divize 3.
Druhý ročník soutěže Železniční stavba roku přinesl ocenění projektu, který vedla divize 3. Jako nejlepší liniovou stavbu vybrala Správa železnic modernizaci a elektrizaci trati Šakvice – Hustopeče u Brna, realizovanou v letech 2019 až 2021. Ve čtvrtek 9. prosince na nádraží v Hustopečích převzali cenu za divizi 3 ředitel Miroslav Kadlec a obchodní náměstek Josef Lorenc.
Divize 4 instalovala technická zařízení v technologické budově UMPRUM v pražské Mikulandské ulici. V listopadu dokončený objekt, který dle návrhu architekta Ivana Kroupy realizoval Metrostav, je přestavbou základní školy a obsahuje především ateliéry a dílny. Divize 4 dodávala rozvody elektro, vody, plynu, topení a chlazení a také stabilní hasicí zařízení. Veškeré instalace jsou pohledové.
Technický servis Subterra v listopadu dokončil celkovou opravu stroje Meyco Potenza určeného pro stříkání betonu. Zakázka pro sesterskou společnost BeMo Tunneling byla realizována od října a zahrnovala výměnu poškozených součástí, modernizaci některých prvků, nátěry i potřebnou dokumentaci. Opravený stroj bude nasazován na tunelových stavbách v Německu.
V úterý 23. listopadu se konala exkurze v tunelech na dálnici D8 pro studenty Fakulty stavební ČVUT v Praze. Skupina si prohlédla technologické vybavení tunelů Panenská a Libouchec, jehož servis zabezpečuje divize 4. Kromě tubusů navštívili účastníci také provozně technický objekt, propojky a další části obou staveb včetně centrálního dispečinku Řehlovice.
Práce na sekundárním ostění v dálničním tunelu Skärholmen, jejž staví dceřiná společnost SBT Sverige, pokračuje finální vrstvou. Povrch stropu tvoří beton stříkaný na izolační membránu a ocelovou výztuž. Směs s příměsí polypropylenového vlákna je aplikována ve třech vrstvách, celková tloušťka betonu je 120 milimetrů.
Žáci Střední průmyslové školy stavební v Kladně si v pátek 12. listopadu prohlédli tamní zimní stadion, jehož rekonstrukci od počátku letošního roku realizuje divize 2. Exkurze se zaměřila především na nejnáročnější součást projektu, montáž nové střešní konstrukce. Hlavní ocelové vazníky o hmotnosti 22 tun již byly osazeny a práce pokračují jejich propojováním.