Technologie pro tunely Prackovice a Radejčín na dálnici D8

12/2014–12/2016

Investor:
Metrostav a.s.
Projektant:
PRAGOPROJEKT, a.s.
Dodavatel:
Subterra a.s.

Závěrečnou částí dálnice D8 je úsek mezi Bílinkou a Řehlovicemi měřící přibližně 12 kilometrů. Na trase se nacházejí ražené tunely Prackovice a Radejčín s délkou 270, resp. 620 metrů, které propojuje most přes chráněnou lokalitu Uhelná strouha. Realizovali jsme kompletní technologické vybavení obou tunelů, mostu i vzdáleného dispečerského pracoviště v Řehlovicích. Součástí dodávky byly, silnoproudé rozvody včetně náhradních zdrojů energie, vzduchotechnika, komunikační, bezpečnostní a detekční zařízení, požárně bezpečnostní instalace a technologie pro řízení dopravy včetně kamerových systémů. Jako první v tuzemsku mají tunely inteligentně řízené osvětlení reagující na venkovní podmínky.

Závěrečnou částí dálnice D8 je úsek mezi Bílinkou a Řehlovicemi měřící přibližně 12 kilometrů. Na trase se nacházejí ražené tunely Prackovice a Radejčín s délkou 270, resp. 620 metrů, které propojuje most přes chráněnou lokalitu Uhelná strouha. Realizovali jsme kompletní technologické vybavení obou tunelů, mostu i vzdáleného dispečerského pracoviště v Řehlovicích. Součástí dodávky byly, silnoproudé rozvody včetně náhradních zdrojů energie, vzduchotechnika, komunikační, bezpečnostní a detekční zařízení, požárně bezpečnostní instalace a technologie pro řízení dopravy včetně kamerových systémů. Jako první v tuzemsku mají tunely inteligentně řízené osvětlení reagující na venkovní podmínky.