07/2013–08/2019
Modernizace 14kilometrového úseku III. tranzitního železničního koridoru zrychlila cestování vlakem především díky dvěma přeložkám trati, která je nyní o více než 6 kilometrů kratší. Zásadní součást projektu představuje úsek mezi Ejpovicemi a Plzní, z větší části vedený pod zemí. Dvoutubusový tunel Ejpovice měřící 4 150 metrů je nejdelším železničním tunelem v Česku, na jeho výstavbě jsme se podíleli pokládkou pevné jízdní dráhy systému ÖBB-PORR a rovněž obkladem zárubních zdí východního portálu. Stavba, jež přináší zvýšení rychlosti vlaků až na 160 km/h, zahrnovala také modernizaci sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, vybudování trakčního vedení a úpravu stanic a zastávek.
Stavba získala Cenu Státního fondu dopravní infrastruktury v soutěži Stavba roku 2019 a titul Stavba roku Plzeňského kraje 2018 v kategorii Dopravní a inženýrské stavby.
Modernizace 14kilometrového úseku III. tranzitního železničního koridoru zrychlila cestování vlakem především díky dvěma přeložkám trati, která je nyní o více než 6 kilometrů kratší. Zásadní součást projektu představuje úsek mezi Ejpovicemi a Plzní, z větší části vedený pod zemí. Dvoutubusový tunel Ejpovice měřící 4 150 metrů je nejdelším železničním tunelem v Česku, na jeho výstavbě jsme se podíleli pokládkou pevné jízdní dráhy systému ÖBB-PORR a rovněž obkladem zárubních zdí východního portálu. Stavba, jež přináší zvýšení rychlosti vlaků až na 160 km/h, zahrnovala také modernizaci sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, vybudování trakčního vedení a úpravu stanic a zastávek.
Stavba získala Cenu Státního fondu dopravní infrastruktury v soutěži Stavba roku 2019 a titul Stavba roku Plzeňského kraje 2018 v kategorii Dopravní a inženýrské stavby.