Dopravní stavby

Fotogalerie

Rekonstrukce traťového úseku Budapešť-Kelenföld–Tárnok, Maďarsko
2014

 

Rekonstrukce traťového úseku Budapešť-Kelenföld–Tárnok, Maďarsko

Investor:Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., Budapešť
Projektant:Főmterv – Érd Konzorcium (Főmterv, Europort, Hungarail, Infraplan, R- Traffic, Vágányszerviz)
Dodavatel:DSE Konzorcium (vedoucí člen konsorcia: Doprastav a.s., členové konsorcia: Subterra a.s. a EuroAszfalt Építő és Szolgáltató Kft.)
Doba realizace:22. května 2011 - 30. května 2014
Rekonstrukce traťového úseku Budapešť-Kelenföld–Tárnok, Maďarsko

Trať Budapešť-Kelenföld – Tárnok leží na pátém transevropském železničním koridoru. Cílem rekonstrukce je dosažení rychlosti 160 km/h a zatížení na jednu nápravu 22,5 t. V rámci modernizace bude provedena výstavba druhé koleje (19km) a rekonstrukce železničního spodku a svršku celého úseku stávající trati. 

Ve stanici Nagytétény a Tárnok bude zrekonstruováno kolejiště včetně železničního spodku a jeho odvodnění. Budou vybudovány podchody a nástupiště odpovídající současným normám. Dále budou modernizovány zastávky Budapešť-Albertfalva, Budafok-Belváros, Nagytétény-Érdliget a zcela nově bude postavena zastávka Növény utca včetně podchodu k nástupištím. Součástí stavby dále bude přestavba trakčního vedení s vybudováním sekčního dálkového ovládání a přestavba autobusových zastávek u stanic Tárnok a Gárdony a u zastávky Velence.